Thursday, November 4, 2010

Aku terguris lagi...

Untuk ke sekian kalinya..hatiku terguris lagi...kenapalah aku terserempak dengan mereka di FB lagi...kedua2nya dengan penuh semangat mengikuti perkembangan politik..mereka mempunyai minat yang sama...patutlah mereka begitu serasi..apalah ada pada diri ini..

Sebenar2nya, pada saat ini ingin sahaja aku lari dan melesapkan diri...takdir ini semakin lama semakin menghancurkan diriku...

Kenapa perasaan ini dipermain2kan?aku benar2 merasa dikhianati...terseksanya apabila mengenangkan dirinya bersamanya...kenapa harus rasa sakit bila menyintai?kenapa xda kebahagiaan sejati di dunia ni?inikah kehidupan di dunia?

Aku merasa sangat lemah...


0 comments:

Post a Comment

Untuk ke sekian kalinya..hatiku terguris lagi...kenapalah aku terserempak dengan mereka di FB lagi...kedua2nya dengan penuh semangat mengikuti perkembangan politik..mereka mempunyai minat yang sama...patutlah mereka begitu serasi..apalah ada pada diri ini..

Sebenar2nya, pada saat ini ingin sahaja aku lari dan melesapkan diri...takdir ini semakin lama semakin menghancurkan diriku...

Kenapa perasaan ini dipermain2kan?aku benar2 merasa dikhianati...terseksanya apabila mengenangkan dirinya bersamanya...kenapa harus rasa sakit bila menyintai?kenapa xda kebahagiaan sejati di dunia ni?inikah kehidupan di dunia?

Aku merasa sangat lemah...


0 comments:

Post a Comment