Monday, November 8, 2010

Penantian suatu penyeksaan..

hancur lebur hati ini diperlakukan begini...merasa diri x dihargai...mengapa hati ini disakiti begini?apa dosa sy?astaga...kenapa manusia x henti menyeksa batinku?

Skrg2nya, bgtau shja klu x dpt dtg...xperlu m'beri harapan begini...mmng kessaitan ini adalah ketenangan n kebahagiaannya..terasa pengorbananku dipersiakan..terasa diri diperbodohkan..terada perasaan ini dipermain2kan...xdpt lg sy menipu hati ini bahawa aku sgt tersinggung dan terluka dengan sikap n caranya melayanku...mgkn aku ini terlalu mudah tuk ditinggal2...diperbodohkan..dipermainkan...

Sy x marah kepadanya cuma merasa terkilan membuat sy menunggu semalaman dengan bersenyap...suda tentu c dia gembira kerana yakin hati sy telah dilukai...dan sebenar2nya aku telah terluka...sgt terluka...ntah bgaimana harus aku rawat...ntah mcm mn hndk memujuk hati ini lg...semangatku hilang...

0 comments:

Post a Comment

hancur lebur hati ini diperlakukan begini...merasa diri x dihargai...mengapa hati ini disakiti begini?apa dosa sy?astaga...kenapa manusia x henti menyeksa batinku?

Skrg2nya, bgtau shja klu x dpt dtg...xperlu m'beri harapan begini...mmng kessaitan ini adalah ketenangan n kebahagiaannya..terasa pengorbananku dipersiakan..terasa diri diperbodohkan..terada perasaan ini dipermain2kan...xdpt lg sy menipu hati ini bahawa aku sgt tersinggung dan terluka dengan sikap n caranya melayanku...mgkn aku ini terlalu mudah tuk ditinggal2...diperbodohkan..dipermainkan...

Sy x marah kepadanya cuma merasa terkilan membuat sy menunggu semalaman dengan bersenyap...suda tentu c dia gembira kerana yakin hati sy telah dilukai...dan sebenar2nya aku telah terluka...sgt terluka...ntah bgaimana harus aku rawat...ntah mcm mn hndk memujuk hati ini lg...semangatku hilang...

0 comments:

Post a Comment