Saturday, November 6, 2010

Mencari ketenangan..menggapai kebahagiaan..

Ketenangan..di mana kau bersembunyi?Ku dambakan ketenangan jiwa yang telah sekian lama meninggalkanku...datanglah padaku...sepenuh hati aku merayu..batinku menjerit meminta pertolongan...

Tunjukkan aku satu jalan agar aku dapat bernafas seperti dahulu...kirimkanlah aku malaikatmu sebagai cahaya hidupku...pimpinlah setiap langkahku...ku tak ingin sendirian tanpa tongkat hidup...aku takut sesat...aku takut lalai..aku takut cuai...aku manusia biasa...


0 comments:

Post a Comment

Ketenangan..di mana kau bersembunyi?Ku dambakan ketenangan jiwa yang telah sekian lama meninggalkanku...datanglah padaku...sepenuh hati aku merayu..batinku menjerit meminta pertolongan...

Tunjukkan aku satu jalan agar aku dapat bernafas seperti dahulu...kirimkanlah aku malaikatmu sebagai cahaya hidupku...pimpinlah setiap langkahku...ku tak ingin sendirian tanpa tongkat hidup...aku takut sesat...aku takut lalai..aku takut cuai...aku manusia biasa...


0 comments:

Post a Comment