Sunday, November 7, 2010

Ketenanganmu adalah kebahagiaanku...

Biarlah aku hidup sendiri asalkan dia tenang...biarlah aku terseksa asalkan dia bahagia..aku suda penat menerima sesuatu yg x ikhlas buatku slama ini...apa yang aku harapkan dia ikhlas terhadap stp tndkan n perlakuannya terhadapku...hidup ini x perlulah meminta lebih lagi...

Keikhlasannya buat diri ini merasa dihargai..itu yang saya mahukan...biarlah aku menghibur hati ini sndri...wlupn kelihatan menipu diri sndri...namun ini adalah pengorbanan terikhlasku buatnya...cinta yg x mungkin dpt ditukar ganti...

Sebenarnya hati ini benar2 telah merajuk sbb tu la aku memilih utk membisu dan memendam sndri...tp bkn bermakna sy x mencintainya...sy cuma mengalah pada takdir hidup ini..mengalah kerana terlalu mencintainya...

I LOV YOU SAYANGKU...

0 comments:

Post a Comment

Biarlah aku hidup sendiri asalkan dia tenang...biarlah aku terseksa asalkan dia bahagia..aku suda penat menerima sesuatu yg x ikhlas buatku slama ini...apa yang aku harapkan dia ikhlas terhadap stp tndkan n perlakuannya terhadapku...hidup ini x perlulah meminta lebih lagi...

Keikhlasannya buat diri ini merasa dihargai..itu yang saya mahukan...biarlah aku menghibur hati ini sndri...wlupn kelihatan menipu diri sndri...namun ini adalah pengorbanan terikhlasku buatnya...cinta yg x mungkin dpt ditukar ganti...

Sebenarnya hati ini benar2 telah merajuk sbb tu la aku memilih utk membisu dan memendam sndri...tp bkn bermakna sy x mencintainya...sy cuma mengalah pada takdir hidup ini..mengalah kerana terlalu mencintainya...

I LOV YOU SAYANGKU...

0 comments:

Post a Comment