Sunday, November 7, 2010

Degilnya mata nie...

Degilnya mata ini...masi jg xmau tidur...alangkah bagus jika dia berada di sisiku saat ini...sbnrnya aku ingin dia sntsa ada utk aku...sntsa menemaniku siang n mlm...menghabiskan masa bersama..berdua..alangkah indahnya kehidupan ini jika cuma aku di hatinya dan menjalani kehidupan ini dengan penuh kebahagiaan n ketenangan...

Mengeluh lg..ooo...jgn mengeluh..hentikan..kuatkan hatimu...hadapi dengan tenang dan senyuman...abaikan kesakitan itu...lupakan pendritaan itu...pergi jauh dari hidupku..jgn menyeksaku wahai derita wahai luka wahai sakit...berilah aku pluang tuk hdp lbh tenang...lupakan yg menyakitkan...ingatlah segala kenangan manis...percayalah, cintanya  masih wujud utk menguatkanmu...

How deep ur luv 2 me honey?tell me plzzz....



0 comments:

Post a Comment

Degilnya mata ini...masi jg xmau tidur...alangkah bagus jika dia berada di sisiku saat ini...sbnrnya aku ingin dia sntsa ada utk aku...sntsa menemaniku siang n mlm...menghabiskan masa bersama..berdua..alangkah indahnya kehidupan ini jika cuma aku di hatinya dan menjalani kehidupan ini dengan penuh kebahagiaan n ketenangan...

Mengeluh lg..ooo...jgn mengeluh..hentikan..kuatkan hatimu...hadapi dengan tenang dan senyuman...abaikan kesakitan itu...lupakan pendritaan itu...pergi jauh dari hidupku..jgn menyeksaku wahai derita wahai luka wahai sakit...berilah aku pluang tuk hdp lbh tenang...lupakan yg menyakitkan...ingatlah segala kenangan manis...percayalah, cintanya  masih wujud utk menguatkanmu...

How deep ur luv 2 me honey?tell me plzzz....



0 comments:

Post a Comment